یک حس تازه

به نام خدا  

 

حس دوباره عاشق شدن حس نابی است ، مخوصا اگر عاشق همان کسی بشوی که با او رابطه داری ، همان کسی که چند وقت پیش هم عاشقش بودی ، خوب عشق نه به سبک افلاطونی ، به سبک ساده ی زندگی ، آنقدر که ته قلبت شاد باشی ،آنقدر که احساس کنی کسی هست که برایش مهم باشی و برایت مهم باشد ،همین که وقتی لمست میکند چشمهایت را ببندی و با ضربان تند قلبت آرام شوی !!! همینکه دوباره تماس با دستهایش را دوست داشته باشی ، حتی اگر طبق عادت همیشگی اش چند لحظه ی کوتاه باشد !! همینکه برای درس خواندنت حامیت باشد و هی به تو گوشزد کند به خودت بیا ، و هزار بار فلسفه های تو را شنیده باشد ، خسته باشد از توجیهاتت اما باز هم کنارت باشد ، همین که به عشق تو همان ادکلنی را میزند که دوست داری ،و تو باز هم دوست داشته باشی که گوشه ی یقه ی لباسش را بگیری و بو کنی و تائید کنی که خوشبو است !!همینکه برایت بنویسد که ناراحت است که فشار زیادی بر او وارد شده ، و تو دلت بلرزد و به خودت بگویی نباید اذیتش کنم که باید حمایتش کنم !همین که اینبار لج نکنی که بگویی اصلا یعنی چی !! یعنی باز عاشقش شده ایی !! به همین سادگی !! 

  

یادم هست آن اوایل ، هر جا که میرفتم و هرچه که میخوردم دلم میخواست سهم او را کنار بگذارم و همین کار هم میکردم !! برایش تمشک چیده بودم !خوب یادم هست ! توی آن لیوان استیل در دار برایش نگه داشته بودم!! عجب لذتی داشت !! شاید الان اونطوری نباشم اما چیزهای جدیدی هست ! مثل خبر یک یادگیری ، یک امتیاز خوب تو یک درس ، یک خودشناسی بیشتر ، که بتونم بهش خبر بدم !! 

 

خوب بگذار مردهای بقیه دلشان بخواهد زنشان خانه دارباشد و همسری کند و مادری ! من دلم نمیخواهد که مردم اینگونه باشد!! خوب وقتی نیست باید خوشحال باشم نه اینکه بگویم خوش به حال فلانی اصلا دوستش ، پارتنرش ، شوهرش یا هر چیزی ، برایش فقط خودش مهم هست !! کدام خودش !!! مردی که فقط زن را میخواهد برای اینکه همسر باشد و مادر یعنی او را برای خودش میخواهد !! من که اینطور فکر نمیکنم و خوشحالم که او هم اینگونه فکر نمیکند !! خوشحالم که زن را برای فقط زن نمیخواهد !!! خوشحالم که میداند من هم حق دارم نیاز داشته باشم ، بخواهم ، و حتی وقتی خودم کم کاری میکنم عجیب میخواهد بیدارم کند !!!! 

 

دوستش دارم و به این فکر نمیکنم که بعدش چه میشود !! 

نظرات 5 + ارسال نظر
یک مهندس جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://yekmohandes.wordpress.com/

یک حس تازه... تازگی وجودیت انسان است. تازه و منعطف باشید. اگر می خواهید بخواهید و اگر نه فکرش را نکنید.
اگر دوست دارید... دوست بداریدش... یعنی همان جمله آخرتان.

باران شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ق.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

چقدر احساست را قشنگ توصیف کردی...امیدوارم هر روز عاشق شوی.

زن ذلیل شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ http://1zanzalil.persianblog.ir

عاشقی جرم قشنگیست به انکار مکوش

دکی جون پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ http://dokijoon007.blogsky.com

خیلی قشنگ بود . کاملا حست می کنم . منم همین حسو به زنم دارم . عاشقشم

میفا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:10 ب.ظ http://mifa-kocholo.blogfa.com/

سلام عزیزم،من دوباره آپـــــــــــــــــم
منتظرتما
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد