بوسه

وقتی میبوسم یعنی دوستت دارم !! وقتی فقط ادای بوس را در می آورم مثلا هوا را میبوسم !! یعنی حوصله ندارم و میخواهم رفع وظیفه باشد!!! 

 

آخ چقدر هوای اسکارلت بودن را دارم !!  و آن بخش آغازین فیلم !!!و آن دلبری های رها !!  

 

من همیشه عشق را در تماس های جسمانی بیشتر حس میکنم ! در نوازش ، بوسه ،آغوش  

 

 من باور دارم انسانها در رابطه ی فیزیکیشان دروغ ندارند ... خودشانند ، حتی اگر دروغ باشند ..... 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ملیکا بهزادی پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ق.ظ http://skyqueen.blogfa.com

سلام عزیزم.
مرسی که بهم سر زدی
گفته بودی از کجا بفهمیم نقشمون چیه؟
یعنی نقشمون به عنوان یک انسان در این دنیا؟
به نظر من در این مورد باید به حرفی گوش بدی که دلت داره میگه
دنبال کاری برو که وقتی انجامش می دی ته دلت از خودت،عملکردت،ززندگیت احساس رضایت کنی و حست و واکنش اطرافیانت بهت بگه شخص مفیدی هستی
این موضوعیه که من خودم بهش رسیدم.

آدم پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.aadam12.persianblog.ir

تصدیق می کنم که لمس، فصل جدایی است برای خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد