باید رفت

کلا آدم فی البداهه ایی هستم !!! میتوانم همان لحظه یک مبحثی را بخوانم و برایت توضیح دهم و هزار جور راه فهماندنش را پیدا کنم !! کلا فی البداهه هم شروع میکنم به نوشتن به کنفرانس دادن ، من تمرین نمیکنم ، هر کسی خاصیتی دارد و این یکی از خاصیتهای من است !! اما این گاهی وقتها کارم را سخت میکند اینکه گاهی نیاز هست بنشینم و فکر کنم که چه بگویم که چه کار کنم اما خوب سخت است ، سخت است که پیش بینی کنی چه میگوید ،چه میخواهد ، سخت است که پیش بینی کنی.... 

 

من شیفته ی آدمهایی هستم که سخت عاشقانه تلاش میکنند  ، و هیچ چیز نمیتواند مانعشان شود ... 

از آدمهایی که زود میبرند ، زود کنار میکشند ، هیچ خوشم نمی آید ... 

 

کاش فرق بین خودت باش و مناسب موقعیت رفتار کن را میفهمیدیم !! که انسان نباید همه جا تمام خودش را نشان دهد .... 

تولدت بود و بدون خداحافظی رفتی !! تماس نمیگیرم ، که من متنفرم از کسی که چون نظر مخالف خودش را میشنود ، قدرت دفاع از موضع خودش را ندارد و میگذارد و میرود !! شاید هم اینگونه خوب است و آدم باید بگذارد و برود !! 

 

من اصلا قاطع نیستم ! ! من به یک چیز خیلی نیاز دارم!! قدرت تصمیم گیری ! 

 

از این که مشاور باشم بدم نمی آید اما از این که کسی صدایم بزند که چون تو میتوانی بیا برو فلانی را راهنمایی کن و تو هم بروی و هی فلانی طوری رفتار کند که مگه تو حالیته !! که مگه تو درک میکنی !! کاش آنقدر اهل مراعات کردن نبودم !نه ؟! البته من این سکوت صبورانه ی خودم را دوست دارم !! 

   

من چرا آدمها را آنقدر ساده میبخشم ؟! گاهی وقتها روی موضعت بایست ! همیشه نباید بخشید این را یادت باشد ، گاهی انسانها با بخشیده شدن بدتر میشوند .... 

  

اگر میشد میرفتم !! میرفتم و یک چیزی میشد !! تا حالا شده ببینی از هیچ چیز کامل خوشت نمی آید ؟! چه کار میکنی آن وقت ؟؟؟ 

 

در کل باید بروم این ایستادن یک مرگ تدریجی است ......

نظرات 2 + ارسال نظر
کلافه دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://kalafam.blogsky.com/

با این متنت خیلی حال کردم رفیق ای ول

من دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

چند بار این پستت و خوندم تا برام جا افتاد. البته هنوز هم نه خیلی خوب. شاید چون من آدم فی البداهه ای نیسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد