این روزها

سلام 

 

راست میگه اگر به جای حرف زدن عمل میکردم تا الان خیلی جلوتر بودم ..... خوب کاملا صحیح است .... و این که اگر وسواس نداشتم خیلی جلوتر بودم اما الان اینجام و باید اینجا خودم ودرست کنم .... یک نفر میگفت وقتی دوره های زندگیت را کامل نکنی توش گیر میکنی یعنی مثلا اگر تو دوران کودکیت کودکی نکنی همیشه بهش فکر میکنی و نمیتونی سالم و درست وارد دوره ی نوجوانی بشی و به همین شکل تا آخر ....فکر میکنم در مورد من این مسئله صدق میکنه باید درستش کنم ..... چطوری ؟! 

 

چیزی که مهم است این است که در شرایطی که نمیدونی چی میخواهی کار درست را انجام بدی....همین 

قربان شما 

سال نو مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

124691357822120490420442سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

بابای آرتاخان یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ http://artakhan.blogfa.com

حرفت درسته اما چیزی نیست که عملی باشه . . . راحت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد