زندگی که من دوست دارم

سلام


میدانی گاهی وقتها دوست دارم دست همدیگر را بگیریم و برویم یک جای خوش آب و هوا ، ملایم ، ساده ، پر از زندگی ، بدون رقابت ، نه روستا نه روی کوه ها یا جنگل ، نه اصلا ، دلم میخواهد یک شهر باشد اتفاقا شلوغ اما آرام !! صدا را نمیگویم ، انسان ها را میگویم ، دوست دارم شاد باشند ، دغدغه های عاشقانه داشته باشند و شیفته ی کارشان باشند ، شیفته ی آدمهای اطرافشان ، دور باشند از تنفرهایشان ، شهری که کسی به خاطر شخص دیگر زندگی نکند ، خودش باشد و دنیایش و استعدادهایش و همراه زندگیش!! با یک خانه ی روبه ساحل اقیانوس !!و آدمهای بی رقیب !!ساده ...


گفته بودم چرا دوست دارم بروم آفریقا ؟! گفته بودم راستی ؟! وقت داشتی که به حرفم گوش دهی ؟!به رویاهایم ؟!اما من یک رویا دارم در گوشه ی آخر ذهنم !!بروم و بشوم یک توسعه دهنده ی تکنولوژی و فعال حقوق انسانی ، شاید هم یک پزشک ،شاید هم یک استاد دانشگاه که پروفسوریش را در هیچ جا جار نمیزند !! هر چند وقت یکبار هم بیایم و در دنیاهای دیگر انقلاب کنم !!و این انقلاب را میفهمی ؟!! میدانی که تن صدایم میتواند انقلاب کند اگر دانا باشد ؟!!!دانا نیست اما .....لمسش که میکنی بچه میشود و یادش میرود اصول طراحی کامپایلر را !!!!! یادش میرود جاوا را !!! یادش میرود شبکه ها را !!!امروز گفتم من شبکه را خیلی دوست دارم !!دروغ گفتم !!

ترغیب شدم به این حرف !!!  بی ربطی و واگرایی حرفهای بالا را میفهمی ؟!!

میدانی که من آدم لحظه ایی هستم !! چند روز یش به اجبار یکی از درسهایم را با برق قدرتی ها گرفتم !! میدانی که همه اشان جنس مرد دارند !!میشناسی مرا ؟!! اصلا سعی نمیکنم دختر جدی باشم !! میگویم، میخندم ، و دوست میدارم !تو که هستی به خودم و دیگران مطمئن میشوم !!!!


همه ی پزشکها مثل تو فکر میکنند ناجی بشریت هستند !! فکر میکنند مهم ترین کار دنیا را انجام میدهند !! و خودشان با بقیه فرق دارند !!!نکن این کا را !!


صفر و یک شده مغزم !!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
کسب درآمد اینترنتی سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.iranes.com/892

شما می توانید با ثبت نام رایگان در این سایت و با فروش محصولات ما از طریق بنر های ویژه جدیدی که در اختیارتان قرار داده می شود ، در مدتی کوتاه به درآمدی استثنایی برسید

مزایای این روش :

* استفاده از کدهای Html آماده که به هیچ وجه سایتتان را کند نمی کند.
* استفاده از لینک های غیر مسقیم در بنر های تبلیغاتی که از هرگونه افت پیج رنک صفحه ی شما توسط گوگل جلوگیری می نماید.
* همکاری کاملا شفاف میباشد و شما می توانید وضعیت کلیه ی فروش های خود را از طریق اداره ی پست ایران پیگیری نمایید.
* پرداخت پورسانت ها بصورت هفتگی و به کلیه ی بانک های عضو شتاب (بانک ملت ، صادرات ، ملی ، سامان ، پارسیان ، کشاورزی ، سپه و …)

شما میتوانید کسب کار اینترنتی خود را همین امروز و تنها با صرف 5 دقیقه شروع نمایید.

راهنمای تصویری کسب درآمد فروشگاه اینترنتی ایران ایزی شاپ

http://www.iranes.com/892

دکی جون سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://dokijoon007.blogsky.com

شیوا جان درود
باور کن شیفته نوشته هات شدم . بارک الله هم ساده و هم به دلم می شینه شهری که توضیح می دی خیلی خواستنیه . کاشکی داشتیم . ولی باور کن خیلی هست ولی نسیب ما نشد !
راستی انگار طرف تو هم دکنره .! خیلی دلم به حالت می سوزه که گیر این جماعت افتادی !

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام.من پزشکهای خاکی دیدم ولی در مورد ناجی بشریت من فکر می کنم هر کس زندگی داره ما اگر زندگی خودمون هم بگذریم داریم در حق خودمون هم جفا می کنیم همه چی به اندازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد