گاهی وقتها میشود کاری کرد

و من فکر میکنم نصف یا اکثریت چیزهایی که ما از زندگیمان میخواهیم به خاطر حفظ پرستیژمان در مقابل دیگران است !! به همین سادگی !! بعد به خودمان نسبتش میدهیم که این خواسته ی من است !!!و نظر دیگران مهم نیست !! اگر مهم نبود چرا در جمع زندگی میکنیم ؟!!لابد مهم است دیگر..... 

 

روانشناسان و کارشناسان موفقیت نسل من دسته جمعی موافقند که انسان باید برای خودش زندگی کند ! و من گاهی این را اشتباه متوجه میشوم !!یعنی بی خیال بقیه ؟!یا یعنی بدون توجه به دیگران تصمیم بگیرم ؟!یا شاید هم به این معناست که نباید به خاطر تائید یا رد دیگران از تصمیمات اصیل زندگیم بگذرم ؟! خوب این آخری طبیعی تر است و لابد آنها هم در این جوابهای من این را تائید میکنند ...اما ایا واقعا منظورشان این است ؟؟!نکند منظورشان عدم توجه به انسانهای دیگر باشد ؟!! یک پیر مردکانادایی میگفت نسل شما خیلی خودخواه است ، همه جا جار میزنید که فقط به خودتان فکر کنید ..... راستی آیا واقعا ما این گونه ایم ؟!! شنیده اید میگویند وجدان درد دارم !!یک نفر میگفت ما انسانهای  قرن حاضر استاد عذاب وجدانیم !! آدمهای بیچاره که محتاج هستند را میبینیم و عذاب وجدان میگیریم و بعدش سوار ماشین چندصد میلیونیمان  میشویم !!خوشبحالش !! یعنی ماشین چند صد میلیونی دارد ؟!!! خوب بهتر است به اصل حرفش برگردم !!!چند وقت پیش در مورد یک خواننده ی آمریکایی شنیدم که خانه اش ۶۵ اتاق دارد!!!!یعنی چه کار میکند با این ۶۵ اتاقش ؟؟! یا خانه ی مایکل جکسون را دیده اید ؟؟اصلا میدانی من فقط یک سوال دارم !!!این آدمهای کله گنده یعنی نمیتوانند مثلا هایتی را نجات دهند یا پاکستان را یا مردم بیچاره ی کشور خودشان را ؟؟؟یعنی نمیشود خودت خوب باشی ، اما یک مقدار هم معمولی باشی و در عوض خیلی چیزهای کاذب، میلیونها خانواده را نجات دهی ؟!! اصلا تو بگو یک نفر !!این همه شعار انسان دوستانه میدهند پس چرا دنیا بدتر میشود !!!چرا هنوز مردم هایتی بیچاره اند ؟؟؟!چرا زنان آنجا تن فروشی میکنند برای سیر کردن شکم بچه هایشان ؟؟!!چرا زنان این مملکت خودمان این کار را میکنند ؟؟!!یعنی یک نفر اینجا پیدا نمیشود خانه ی چند هزار متریش را کمی کوچکتر کند و در عوض یک زن را نجات دهد ؟!!یک انسان ؟!!یک بچه ؟؟!البته بی شک با کوچکتر شدن خانه اش بیش از یک زن نجات پیدا میکند !البته چه کسی قبول میکند کمی از کلاس و پرستیژش کمتر شود !؟؟چرا دور میروم همین نزدیکیهای خودم پر هستند از این دسته آدمها !!باید فکر کنیم ....باید فکر کنم . 

 

همیشه یک سوال داشتم به زنهای خیابانی میگویند ،ف.ا.ح.ش.ه ، به مردهایی که با اینها میخوابند چه میگویند ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

 

مرد من ممنونم که امروز پشت همین خطوط ساده ی تلفن با چند کلمه حرف ساده ، باز هم عاشقم کردی !!!برای تولدت برنامه دارم !!!میدانی که جشنهای کلیشه ایی را دوست ندارم !!من اصلا این چیزها را دوست ندارم !!خیلی نمادین هستند، میدانی ؟!و از طرفی ما که خانه ی مشترک نداریم !!!اگر هم داشتیم من جشنهای تولد را دوست ندارم !من فقط انتخاب لباس جشنها و انتخاب مدل موهایم را دوست دارم !!این تنها جذابیت جشنهای تولد برای من است !! عروسی ها هم بستگی دارد !! 

اما اگر کنار هم باشیم دوست دارم !! مینشینم ور دلت !!همین کافی است !! 

 

راستی تا حالا دلت خواسته است در همه جای دنیا کار کنی ؟!! و در همه جای دنیا با معشوقت بخوابی!!خودم را میگویم!!  

میخواهم کوله پشتی ام را ببندم !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
..خانــوم لیمویــی.. پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ http://kh-ravi.blogfa.com

به مردا می گن : این یه غریزه ست که خدا داده و نمی توونن کنترلش کنن
پس هیچ لقبی ندارن!
اما کفر کنم زنا ادم نیستن و عریزه هم ندارن
گرچه میل جنسی من سالهاست که خوابیده
اما جواب سوالت از نظر من این بود!

سلام

من متوجه جوابتون نشدم !!!

..خانــوم لیمویــی.. پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://kh-ravi.blogfa.com

رها شده پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ http://az-as.blogfa.com


یعنی مردا حق دارن اما زنا ندارن!

کی این و گفته ؟؟؟!من اینجا چیزی مبنی براین گفتم ؟؟!!

هابیل جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

داشتم مطلب میخوندم که یهووو دیدم مطلب جدید رسید گفتم بیام اولین نظر رو خودم بدم هنوز نخوندمش ولی عالیه

دکی جون جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ب.ظ http://dokijoon007.blogsky.com

خیلی قشنگ فکر می کنی ولی خودت هم می دونی که مردم این مملکت که نه مردم دنیا خیلی بدند و قانون رو برا همین گذاشتند ولی اونم کافی نبود که حقوق بشر را گذاشتند .
راستی ممنونم از اینکه با من همدردی کردی . در اومدم هم ماهی پنج تومنه . اگه کافی نیست دیگه این مشکل همسرو بچه هامه من حاضر نیستم بیشتر کار کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد