هوا میخواهم

امروز با خودم گفتم هیچی نمیتونه شادی سالروز اشناییمون رو بد کنه ، واقعا هیچی نمیتونه اون بخشی که متعلق به رابطه ی من و تو هست را خراب کنه ، اون حسی که این لحظه بهت دارم ، اون شادی ته قلبم از حضور دو ساله ات ، اینکه بی شک بیشتر از اوایل دوستت دارم ، و خوشحالم که هستی ، ممنونم از این همه حس خوب ، اما راستش از یک جاهایی از زندگیم که در دایره ی شخصی من و تو نیست دلم یک خورده کلافه است ، از این خونه !! خونه ایی که تو نیستی اما مسئله این نیست که تو نیستی مسئله جو سنگینیه که در اون حضور داره !! گاهی وقتها با آدمهاش راحت نیستم ، به همین سادگی ..... خیلی وقتها یک چیزهایی را بهت نگفتم چون دلم نمیخواست فکر کنی کم توقعم !!! دلم میخواهد با هم باشیم هرچند ساده ، کنار هم تو خونه ....... اما با این حال من آدم خوشبختیم . 

 

اما تحت فشارم ..... مثل خیلی از آدمها که شبیه من هستند . 

 

ما ایرانی ها اگر روزی یاد بگیریم برای حقوق همدیگر احترام قائل باشیم و اشتباهات دیگران را پای کس دیگری غیر از خودشون نزاریم بی شک معنی زندگی را خواهیم فهمید و به دیگران نیز همچین اجازه ایی میدهیم ..... بعضی آدمها ایا هنوز نمیدانند که گاهی با یک حرف ، چقدر میتوانند شخصی را آزار دهند ؟؟راستی آیا ما به حرفهای بیخودی که دررابطه با دیگران میزنیم فکر میکنیم ؟ هرچقدر بگویم بی اهیمت هستند ، هر چقدر بگویم آخر انها مگر مهمند که من در رابطه با آنها فکر کنم باز هم یک جایی حالم را میگیرد ، دست کم باعث یک بحث یا دلخوری خانوادگی میشود ..... چقدر خوب است که عفت کلام داشته باشیم ،  چقدر خوب است وقتی میخواهیم حرفی بزنیم با خودمان فکر کنیم اگر شخصی که من در رابطه با او میخواهم این حرف را بزنم این را دررابطه با من میگفت چه حسی میداشتم و بعد تصمیم بگیریم بگوییم با نه ..... چقدر خوب است شریف و فروتن باشیم و باور کنیم انسانها میتوانند بهتر از ما یا متفاوت از ما بیاندیشند و زندگی کنند .....   

 

آدمها  هیچ وقت کسی را به خاطر 15 سالگیش !!!یا بخاطر بیماریش مورد شماتت قرار ندهید .  

 

خاک بر سر آدمهایی که هنوز مغزشان فسیل است و یک اشتباه دوران طفل معصومی را به سرت میکوبند .... خاک بر سر بدبختتان .... .و بعد فکر میکنند خیلی مهم و آدم حسابین !!!! 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دکی جون شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://dokijoon007.blogsky.com

اون چیزی که ما دنبالشیم تولرانسه . تا موقعی که جامعه یاد نگیره که به حقوق دیگران احترام بزاره هیچی درست نمی شه . چیزی که از چند هزار سال قبل کسایی مثل کورش بزرگ به ما هدیه دادند اما تفکر استبدادی و سنت های اشتباه ما را از راه درست منحرف کرد .

امید صیادی پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://ommidvar.blogfa.com

دورود /

آدمهایی که بچه ها رو یا اشتباهات بچگی رو سرکوفت میزنن ذاتن عقده هاشون رو میخوان کاور بکنن . بالشخصه عادت دارم میکوبم توی دهن چنین افرادی اما همیشه با خودم میگم منطقی تر اینه که جوابی ندم و شماتتی نکنم اما واقعن نمیتونم چون وقتی بچه بودم سیبل همچین آدمهایی بودم مدام و واسه همین موقعیتی پیش بیاد واسه خراب کردنشون درنگ نمیکنم .


وقت خوش ././././././././././././././.

تنها شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.dastyari2007.blogfa.com/

خیلی زیبا وروان می نویسی شیوا جان..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد